dr.Nicolae Iuga
Problema invadării și ocupării Europei de către
musulmani, așa-numitul „terorism” musulman, precum și impactul acestei
agresiuni împotriva Spiritului creștin al Europei, atâta cât a mai rămas
într-o Europă post-creștină, presupune cauze mai vechi, ascunse și
cronicizate, care necesită o serie de clarificări prealabile.
Trebuie să pornim de la observația că, în istoria
recentă, au existat două valuri ale migrației musulmane spre Europa. Primul
s-a produs lent, insinuant și într-un timp mai îndelungat, pe la începutul
anilor ’90 ai secolului trecut. Migrația, inclusiv cea musulmană, a fost
stimulată de căderea regimurilor comuniste, cu frontiere practic închise, și
de o relaxare a regimului circulației persoanelor în țările occidentale.
Musulmani pașnici, proveniți în principal din Turcia și din zona Magrebului,
au pătruns continuu în Europa, atât pe căi legale cât și ilegale, în
încercarea de a scăpa de sărăcie și de a căuta un trai mai bun.Astfel,
treptat, în țările mari europene, Germania sau Franța, s-a ajuns la
minorități musulmane integrate și stabile în jurul cifrei de cinci milioane
de locuitori, reprezentând între 7-10% din totalul populației din
respectivele țări europene. Aceste comunități musulmane au constituit apoi
veritabile și eficiente capete de pod pentru puternica presiune migraționistă
musulmană din anul 2015. Al doilea val l-a constituit evident cel al
refugiaților de război, de dată recentă. Însă minoritățile musulmane din
țările europene occidentale, din populații conlocuitoare vor deveni populații
înlocuitoare, din motive lesne de întrevăzut.
În primul rând, trebuie avute în vedere diferențele
uriașe între cele două civilizații, creștină și musulmană, în ceea ce
privește mentalitatea referitoare la viața sexuală.
În cultura europeană post-modernă și post-creștină,
relațiile interpersonale de ordinul
sexualităţii pun în prim plan componenta hedonistă. După cum am arătat și în
alt loc[1], în Europa de azi aceste relații se practică având
drept scop principal satisfacţia libiduală, mai puţin regenerarea instituţiei
familiei sau ideea de sacrament a uniunii bărbat-femeie indusă de religie.
Viaţa sexuală, în mentalitatea occidentală de azi, este sustrasă oricărei
normativităţi morale sau religioase. Omul occidental postmodern mediu este
amoral şi fals religios. Iar în ceea ce priveşte latura juridică, obiectivul
lui pare a fi unul singur, obţinerea recunoaşterii uniunii homosexuale ca
fiind legală. De la homosexualitatea tolerată, privită ca o chestiune
anormală și strict privată, s-a trecut treptat la impunerea ei agresivă, ca
alegere normală și ca manifestare publică. Problema este o armă cu două
tăişuri. Pe de o parte SUA şi statele europene, din motive de calcul politic
şi din cinism, încurajează homosexualitatea şi manifestarea ei publică,
deoarece un om rupt de tradiţiile şi de normativitatea moral-religioasă proprie
este mai uşor de manipulat. Acesta se va simți total liber și cu adevărat
liber, va ajunge la iluzia perfectă a libertății, întrucât este liber să-și
aleagă „orientarea” sexuală. Îi ajunge. Individul captiv hedonismului sexual
va fi dezinteresat de politică, dezangajat, labil, lipsit de opinii proprii,
o pradă relativ uşoară pentru manipularea politică circumstanţială şi
periodică. Pe de altă parte și pe termen lung însă este de prevăzut că
homosexualitatea şi libertinajul în speţă sunt de natură să slăbească grav
instituţia familiei tradiţionale şi să conducă la o scădere progresivă a
natalităţii, până la o catastrofă a civilizaţiei occidentale.
Din acest punct de vedere, viitorul nu foarte îndepărtat al Europei va
fi, demografic vorbind, adjudecat de către musulmanii poligami şi de către
micile comunităţi etnice care se vor încăpăţâna să trăiască tradiţionalist
creştin, în ipoteza că vor mai supraviețui astfel de comunități. În rest,
Europa ipocrită și decrepită, travestită și fardată grosolan, simbolizată
prin femeia cu barbă, se va scufunda singură în mocirlă, din cauza propriei
sale depravări. Peste tot, lumea musulmană cunoaşte o adevărată explozie
demografică. Populaţia islamică a crescut, de la 12% din populaţia globului,
cât reprezenta la anul 1900, la aproximativ 20% în anul 2000, în prezent
atigând un procent și mai mare, dar imposibil de stabilit cu acribie.
Frecvent, în ţările islamice un singur bărbat, împreună cu cele 3 – 4 neveste
legitime, formează o singură familie, care poate procrea până la 20 – 30 de
copii. Pierderile reprezentate de tinerii morţi în războaie sau în atentate
sinucigaşe sunt acoperite şi depăşite cu o repeziciune uimitoare. Astfel că
ceea ce nu au reuşit să facă împotriva Europei turcii cu sabia, timp de
secole, sau jihadiştii de azi cu atentatele lor teroriste, vor face
musulmanii aparent inofensivi, stabiliţi legal în Europa de Vest, cu o
sexualitate bine disciplinată moral-religios. Vor fi, cum am spus mai sus, o
populație înlocuitoare.
În al doilea rând, războaiele anti-musulmane din ultimul deceniu și
jumătate, declașante de către SUA sau la instigarea SUA, au radicalizat lumea
musulmană care, firește, a reacționat.
De exemplu, războiul împotriva Irakului, de fapt bombardarea și
devastarea Irakului. Evident, miza principală
a destabilizării Irakului a fost acapararea petrolului, dar nu era singura. A
existat şi o miză politică. Ţările arabe au două posibilităţi. Prima, să
admită pe teritoriul lor baze militare americane şi să aibă
conduceri-marionetă filoamericane. A doua, ţările arabe care nu îndeplinesc
aceste condiţii, trebuie să fie slăbite ecomonico-militar şi „integrate”
într-un sistem care să asigure dominaţia regională a SUA și a aliatului lor
local. Aşa se explică şi de ce SUA acţionează cu atâta fermitate şi consecvenţă
în această zonă. Prima metodă de slăbire a acestor ţări constă în a le pune
în imposibilitatea de a decide ele însele, în virtutea suveranităţii
naţionale, cu privire la bogăţiile lor naturale, respectiv rezervele de
petrol. În unele ţări arabe, au fost plantate mai demult guverne marionetă.
În celelalte, guvernele au fost, sunt şi vor fi date jos cu forţa.
Următoarea etapă în războiul împotriva țărilor musulmane
a constituit-o, așa cum am mai scris[2], regizarea
așa-numitei „primăveri arabe”. De ce s-a făcut această destabilizare a
țărilor musulmane în lanț, din Tunisia până în Yemen, chiar și cu riscul ca
această destabilizare să afecteze și Europa?
Cel mai interesant răspuns la această întrebare îl aflăm de la William
Engdahl, un economist şi politolog contemporan, consultant economic şi
jurnalist independent. El descrie SUA de după al doilea război mondial ca
fiind un tip de Imperiu cu totul nou, care nu se bazează pe ocuparea militară
a unui teritoriu, ci pe controlarea unor resurse vitale[3]. Un imperiu informal, dar care controlează finanţele mondiale, lanţul
alimentar de bază, energia, petrolul şi industria chimico-farmaceutică, un
imperiu ajuns, după prăbuşirea fostei URSS, cea mai mare concentrare de
putere din istorie. Şi acest super-imperiu, ca oricare alt imperiu din
istorie, va avea un sfârşit, iar sfârşitul SUA va veni exact din această
tendinţă a sa, aceea de a controla anumite resurse la scară planetară.
Scopul final al SUA în momentul de faţă (arată în
continuare Engdahl[4]) este acela de a pune sub controlul său militar
resursele din Africa şi Orientul Mijlociu, spre a putea bloca în acest fel
creşterea economică în China şi Rusia, tocmai pentru a controla Eurasia în
întregime. Numai că în prezent, după Engdahl,
SUA au intrat în declin, deşi nimeni de la Washington nu este dispus să
recunoască acest lucru, la fel cum în Marea Britanie în urmă cu o sută de ani
nimeni nu voia să admită că Imperiul este în declin. În prezent, SUA depun
toate eforturile nu numai ca să-şi menţină intactă puterea la care au ajuns,
dar şi să-şi extindă dominaţia asupra întregii planete.
William F. Engdahl demonstrează că revoltele din
Orientul Mijlociu şi Africa de Nord sunt departe de a fi o serie de mişcări
oneste şi spontane, pornite din interior şi menite să înlăture regimuri
politice abuzive, ci aceste revolte au fost provocate din afară şi fac
parte dintr-un plan politico-militar anunţat de către fostul preşedinte al
SUA G. W. Bush la o reuniune a G8 din anul 2003, proiect numit „Orientul
Mijlociu Mare”. Acest proiect a fost pus la cale de către SUA pentru a lua
sub control – prin „democratizare”, de fapt prin „balcanizare” – întreaga
lume islamică, din Afganistan şi Pakistan, prin Iran, Siria, Egipt, Libia,
până în Tunisia și Maroc, adică până la Gibraltar. Aşa-numita „primăvară
arabă” a fost planificată şi organizată în prealabil, instigatorii de pe
reţelele de socializare fiind manipulaţi și plătiți. Liderii arabi ai
răscoalelor din statele islamice au fost instruiţi la Belgrad, de către specialişti
americani din organizaţiile Canvas şi Otpor, unde s-a
constituit o adevărată şcoală de diversiune şi destabilizare politică, după
înlăturarea violentă de la putere a fostului preşedinte sârb Miloşevici[5].
Care ar fi motivele pentru care SUA ar urmări o
demantelare sistematică a statelor musulmane? După Engdahl, primul motiv ar fi acela că în mâinile
liderilor lumii arabe se află concentrată o bogăţie uriaşă, constând în
fonduri acumulate şi resurse. Aceste state trebuie „democratizate”, cam în
felul cum s-a procedat în Rusia pe la începutul anilor ’90, pentru ca aici să
poată pătrunde „economia de piaţă”, respectiv să se poată restructura
economia după indicaţiile imperative ale FMI, astfel ca „băncile şi
societăţile financiare occidentale să poată veni şi să-şi ia prada”[6].
Al doilea motiv ar fi „securizarea” şi militarizarea
resurselor de petrol din locuri precum Libia şi Sudan, ţări care prezintă
interes pentru creşterea economică viitoare a Chinei. Acest lucru nu a fost
dezvăluit numai de către Engdahl și abia în anul 2014, ci a fost preconizat
cu mult înainte de către Zbigniew Brzezinski, într-o carte publicată în anul
1998[7]. Aici politologul american, fost consilier pe
probleme de securitate al preşedintelui Jimmy Carter, preconizează strategia
SUA în Eurasia, arătând că nici un concurent al SUA nu trebuie lăsat să
ajungă capabil să domnie Eurasia şi să conteste pre-eminenţa globală a
Americii. Pentru aceasta, în primul rând trebuie blocat accesul Chinei la
resurse petroliere, la resursele Africii în general.
În anul 2006, China a invitat la Beijing 40 de şefi de
state din Africa, făcându-le oferte de afaceri deosebit de avantajoase și
propunând-le în acelaşi timp să facă investiţii, să construiască în Africa
locuinţe, spitale şi să realizeze mari proiecte de infractructură, tot ceea
ce nu a făcut FMI în Africa timp de 30 de ani de când se află înfipt acolo.
Imediat după acest eveniment, Pentagonul a constituit un „Centru de comandă”
special pentru Africa, Africom, şi a început cu destabilizarea ţărilor
bogate în resurse din nord. Rezultatele înfricoşătoare ale politicii
americane se văd la tot pasul: Tunisia, Egiptul, Siria şi Libia – altădată
ţări prospere – sunt acuma ajunse prin ele însele la anarhie şi ruine. În
fine, exodul refugiaților din cauza războaielor civile din țările musulmane
destabilizate anterior de către SUA, cu concursul unor state europene, este
lovitura de grație pe care o primește Spiritul creștin european.
Epicentrul exodului de refugiați s-a aflat în Siria.
Războiul civil din această țară a fost declanșat la începutul anului 2011, în
contextul a ceea ce s-a numit „primăvara arabă”, destabilizarea Siriei urmând
după aceea a Tunisiei și Egiptului. Totul a început cu manifestații
anti-guvernamentale, organizate și finanțate din afară, după scenariul
binecunoscut: manipularea din exterior a cetățenilor proprii cu ajutorul
asa-ziselor „rețele de socializare”. Protestatarii cereau libertăți politice
și manifestau împotriva dinastiei Assad, președinții Hafez și fiul său Bashar
aflându-se la conducerea țării de aproape o jumătate de secol. Organizatorii
străini ai destabilizării au speculat abil și disensiunile confesionale
intra-musulmane existente aici, respectiv faptul că secta alawită era
apropiată a familiei Assad și majoritatea persoanelor care dețineau funcții
importante în stat erau membri ai acestei secte. De asemenea au fost
speculate și interesele politice ale importantei minorități kurde, populație
musulmană dar ne-arabă. La fel ca și Gaddafi în Libia și Mubarak în Egipt, președintele
Bashar al-Assad a recurs la reprimarea manifestanților. Diferența este că
Gaddafi și Mubarak au căzut în scurt timp, dar Assad a rezistat neobișnuit de
mult. Liderii autoritari ai Libiei și Egiptului nu au fost ajutați de către
nimeni, în schimb în sprijinul regimului lui Bashar al-Assad a intervenit
Federația Rusă.
Care sunt interesele Federației Ruse în problema
siriană? Sunt de fapt interese diametral
opuse intereselor pe care le au SUA în aceeași țară. Sunt chestiuni care nu
au nici o legătură cu „democratizarea” Siriei și cu lupta împotriva
dictaturii lui Bashar al-Assad, acestea fiind demagogie pură a Occidentului. Arabia
Saudită este mai represivă și mai dictatorială decât Siria sau Libia, dar
Arabia Saudită este țară „prietenă” a Americii. În realitate, SUA sunt
interesate în a elimina Federația Rusă din furnizarea de gaze în Balcani,
Italia și sudul Europei în genere. Qatarul, Arabia Saudită și Turcia au
planificat construirea unei conducte de transport gaze către Europa Centrală
și de Sud, care permitea scoaterea Rusiei din joc, dar care trebuia
inevitabil să traverseze teritoriul sirian. Președintele sirian Bashar
al-Assad s-a opus, mizând pe varianta unei conducte rusești, care să
transporte gaz din Federația Rusă prin Iran și Siria către Europa Estică și
Meridională. Atunci Statele Unite și Marea Britanie au luat decizia de a
acționa pentru înlăturarea prin forță a președintelui Bashar al-Assad de la
putere și pentru dezmembrarea statului sirian.
După cum a arătat și fostul ministru francez de
Externe Roland Dumas, încă din anul 2009, deci cu doi ani înainte de
izbucnirea răzbiului civil din Siria, SUA, Israelul și Marea Britanie au
planificat o acțiune militară anti-siriană[8], prin încurajarea, finanțarea și înarmarea în Siria a
unor grupări jihadiste radicale anti-Assad, în acest fel luând naștere ceea
ce mai târziu s-a numit „Statul Islamic”, o creație a SUA, la fel ca și
Al-Quaeda. Între timp, războiul civil din Siria
s-a prelungit extrem de mult, devenind un amplu război de uzură, agravat și
prin participarea mai multor armate străine. După patru ani de bombardamente
și după atingerea unei cifre de peste un sfert de milion de morți, a început
– în vara anului 2015 – și exodul unei populații civile de aproximativ trei
milioane de persoane din țara pustiită de război. Primele destinații ale
refugiaților sirieni au fost – natural – țările vecine musulmane și stabile,
Turcia și Libanul. Apoi din Turcia, refugiații musulmani au fost încurajați
discret să treacă în Europa pe mare, în ambarcațiuni care navigau ilegal, cu
toate riscurile inerente ale unei astfel de aventuri nebunești. În acest fel,
Europa urma să fie invadată și ocupată aparent pașnic de către musulmani,
într-un timp record, după care să fie alterată în cea mai profundă substanță
spirituală a sa.
Nu este vorba doar de o copleșire demografică de
moment a populației autohtone de către musulmani ci, practic, spiritul
european urmează să fie ucis în întregime și ireversibil. Dispare cu
repeziciune atât Europa marilor culturi, cât și Europa fericirii, a vieții
plăcute și a divertismentului. Dispare sentimentul de siguranță, de confort,
felul de a se simți bine, dispare viața de noapte, circulația pe timpul
nopții fiind interzisă. Problema „valorilor”, pe care o evocă politicienii,
cred că nu ar trebui să se mai pună, pentru că adevăratele valori occidentale
au dispărut deja de mai multă vreme. Un efect de bumerang, pervers, neprevăzut
și nescontat, ca o sancțiune divină, pentru turbulențele pe care occidentalii
(i. e. SUA și o Europă prea servilă în raport cu SUA) le-au provocat în lumea
arabă, din lăcomie, din dorința nesăbuită de a acapara resurse, de a acumula
putere și de a a realiza ceea ce s-a numit „globalizare” de pe poziții de
forță.
Ceea ce frapează la prima vedere este modul de-a
dreptul bizar în care s-a comportat Europa confruntată cu problema
refugiaților musulmani.
Liderii principalelor țări europene, între care s-a
evidențiat cancelarul german Angela Merkel, au tratat problema ca pe o simplă
criză umanitară. Este surprinzătoare aici
combinația letală de naivitate stupidă, prostie flagrantă, lipsă de viziune,
imbecilitate criminală, iresponsabilitate și cecitate politică de care au dat
dovadă atât elitele politice cât și serviciile secrete de informații, numite
(aici impropriu) de „Inteligență”. Liderii politici au decis, fără
consultarea propriilor populații prin referendumuri, că sute de mii de
refugiați trebuie primiți în toate țările europene pe cote repartizate
obligatoriu, găzduiți în centre de primire confortabile, hrăniți, ajutați să
primească gratis o locuință, să li se ofere un loc de muncă și să fie
integrați în societățile occidentale. După care, depășiți de situație, au
dat-o la întors, transformând Europa libertății de circulație, simbolizată
inclusiv prin podurile desenate pe bancnote, într-o Europă a gardurilor. Nu
și-au pus nici un moment o serie de probleme grave de ordinul evidenței
elementare.
Liderii europeni și serviciile de informații nu și-au
pus de la bun început problema că gloatele de refugiați nu pot fi controlate
om cu om, că printre refugiați se află și foarte mulți bărbați tineri,
atletici, care pretind că nu au acte de identitate asupra lor dar refuză să
fie identificați și amprentați. Indivizi care refuză alimentele și ajutoarele
oferite gratuit de către Crucea Roșie, pe motiv că pe ambalajele acestora era
imprimat semnul crucii (crucea roșie cu brațe egale înscrisă în cerc), un
semn devenit opac și inobservabil pentru europeanul mediu, semn pentru care
europeanul de rând are percepția tocită și nu își mai pune problema ce a
semnificat cândva, dar un semn care sare în ochi musulmanului de rând, ca un
ceva sinistru pentru el, un ceva ce amintește de vremea Cruciadelor. Acești
indivizi dădeau oare semne că doresc să se integreze în lumea occidentală? Nu
păreau mai degrabă niște indivizi dubioși, fanatizați religios, cu pregătire
militară și potențiali teroriști? În acest fel sute, poate mii, de teroriști
arabi au fost ajutați, practic invitați să intre în țările occidentale, să se
cazeze aici și să treacă la acțiune.
Nici un lider european nu și-a pus problema (probabil
că mulți dintre ei nici nu au cultura necesară pentru aceasta) cu privire la
felul în care a luat naștere Spiritul european, omul european (homo
europaeus) și conștiința de sine a Europei. Oamenii trăitori în vestul
continentului european la început de Ev Mediu au ajuns la conștiința de sine
că sunt mai întâi creștini și apoi europeni – în această ordine –, abia
atunci când și-au pus problema să elibereze locurile sfinte din Palestina de
sub stăpânirea păgână (musulmană). În baza acestei conștiințe creștine,
europoenii au început să se organizeze ca europeni și să pornească, în secolele
XI – XII, expedițiile războinice cunoscute sub numele de Cruciade. Europeanul
mediu de azi a uitat complet de Cruciade, dar musulmanul nu. Musulmanul
de azi are resentimente istorice, conștiente sau subconștiente, față de
Europa și are motivele lui să fie pornit împotriva civilizației europene.
Azi lucrurile sunt incomparabil mai periculoase decât
pe vremea expansiunii otomane. Invadarea musulmană a întregii Europe, care
s-a produs deja, a avut loc extrem de rapid. Spiritul creștin european
este practic pe cale de dispariție, liderii europeni sunt sub-mediocri,
iar Islamul a reușit, chiar cu concursul involuntar criminal al liderilor
europeni, să mute războiul anti-european în inima Occidentului. Apoi, în
abstract vorbind, un războinic sinucigaș, în stare să-și piardă viața în
orice moment, este în principiu superior ca luptător, față de un soldat care
este în stare în orice monent să se ascundă spre a-și salva propria sa viață.
Confruntată cu această realitate de o gravitate extremă, Europa nu prea mai are
șanse, inclusiv pentru faptul că a fost debilizată religios în mod deliberat,
iar Ideea globalizării, care teoretic trebuia să protejeze și să propulseze
Europa în prim plan mondial, nu are șanse, tocmai pentru faptul că această
idee este o afacere, nu o religie.
În fine, alt lucru greu de înțeles, nimeni nu a pus o
întrebare de bun simț, nimeni nu a ridicat problema la modul serios, în
spațiul public european, dacă SUA au o răspundere
pentru destabilizarea țărilor din care provin refugiații din calea războiului
civil, țări precum Siria sau Libia – și, dacă da, atunci ce cotă
obligatorie de refugiați, proporțională cu propria-i responsabilitate, ar
trebui repartizată pentru SUA. De ce să fie obligată o țară europeană
oarecare să întrețină, din munca cetățenilor ei, un anumit număr minim
obligatoriu de refugiați de război, atâta vreme cât țara în cauză nu a jefuit
nimic din resursele țărilor din care provin respectivii refugiați de război?
|
“Munții noștri aur poartă, /Noi cerșim din poartă-n poartă.” /De-am închide-a Țării poartă, /Alții ne-ar cerși la Poartă!/Însă Hoții-s chiar din Țara /Trădători la cei de-afară! /Doamne Iartă-i! Ești în Drept!/Însă Du-i hăt în deșert!/Doamne, Dă-i la Neam unire /Și Dă-i demnă cârmuire. /Că-i prea mult blajin și laș /Și supus stă la borfași!/O Neam românesc din Daci /Nu mai cerși doar pozmaci /Ci Ridică-te creștin /Ca să scapi de cel Hain!
joi, 17 decembrie 2015
Invazia musulmană în Europa
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Iti multumesc pentru comentariu!