În urmă cu trei ani aproape că nu exista canal
de televiziune, post de radio, agenție de știri, cotidian sau publicație
online care să nu trateze cu interes urmările cutremurului produs în
apropierea
Japoniei la 11 martie 2011. Imaginile și
urmările tsunami-ului încă mai sunt vii multora… în special celor care au
trăit pe viu acele momente. Încă de atunci, la început mai timid, apoi pe
baza unor imagini și interpretări ale fenomenelor meteorologice care au
urmat – adevărate mărturii – au fost voci care
au afirmat faptul că Japonia a fost „lovită” de un cutremur care nu a
survenit din cauze naturale, ci fabricate.
Cutremurul de 9,03 magnitudine s-a produs la 70
km de coastele nord-estice ale Japoniei, la o adancime de 32 de kilometri
la ora locala 14,46 (5,46 UTC, 7,46 ora Romaniei); S-a calculat ca
miscarea seismica a mutat insula Honshu, cea mai mare a Japoniei, cu 2,4
metri, iar axa Pamantului a suferit o deplasare de cel putin 10
centimetri; Tsunami-ul produs in urma cutremurului a
avut pana la 40 metri inaltime, lovind in
interiorul uscatului pana la 10 kilometri de la tarm: a mutat vapoare,
masini, a distrus total aproape 130.000 de locuinte, iar circa un milion
au suferit distrugeri partiale; Au fost inregistrate 15.881 de decese,
6.142 de raniri, iar 2.668 de persoane au fost date disparute,
trupurile lor nefiind gasite pana acum;
Centrala nucleara de la Fukushima a fost grav afectata, luni intregi
specialistii luptandu-se sa o stabilizeze; rezidentii pe o raza de zeci de
kilometri au fost
evacuti din cauza radiatiilor; Pagubele produse
de cutremur, tsunami si toate cate au urmat depasesc 235 miliarde de
dolari – se crede ca este cel mai costisitor dezastru natural din toate
timpurile.
Astăzi, vă aduc în atenție o altă față a
poveștii. Rămâne la alegerea fiecăruia dintre voi a analiza și decide dacă
în rândurile de mai jos, veți crede că aceasta a fost motivația. Pentru
moment, eu personal pot spune doar că în lumina noilor date, precum și a
efectelor ce aveau să decurgă… e foarte posibil!
X – 37B, revenit acasă după succesul misiunii
X-37B… misiune secretă US Army a lansat la data de 5 martie 2011,
sistemul Orbital HAARP cu ajutorul noii „jucării” (X-37B) din dotarea
NASA,
într-o misiune secretă coordonată de însăși
Casa Albă. X -37B a fost lansat în spațiu cu 6 zile înainte de 11 martie
2011, timp în care trebuia să localizeze și prelucreze mai multe scenarii,
urmând a alege – în baza condițiilor meteo – scenariul care ar fi afectat
cât mai puțin țările vecine și… în ultimă fază, continentul american
(în cazul unei catastrofe nucleare). Ziua de 11
martie, a îndeplinit toate aceste condiții. 11 martie 2011 avea să
fie una specială și consemnată în paginile de istorie modernă din toate
punctele de vedere. Aici însă vom aborda doar decizia politică și militară
care a declanșat această cauză. Mai exact, este (cel puțin confirmat)
primul caz în care o armă psihotronică poziționată în spațiul cosmic
lovește o țintă la sol. Instalația Orbital HAARP a declanșat un cutremur
cu o magnitudine de 9,0 în largul coastelor Japoniei.
Epicentrul cutremurului a fost localizat la aproximativ 100 de km vest de
Inelul de Foc. În ciuda oricăror dezmințiri ale
Departamentului de Stat American, a USArmy
sau chiar a NASA, opinia specialiștilor în Fizica Pământului este
că acesta nu a fost un eveniment natural produs în urma activității
faliei, ci unul creat artificial prin tehnologia HAARP.
Un studiu al Universității NorthWest arată, pe
baza citirii datelor magnetometrice de inducție în banda de 2.5Hz
înregistrate la acea dată, faptul că acestea reprezintă o dovadă clară, că
la baza producerii cutremurului a fost folosită tehnologia HAARP.
Frecvența de 2,5 Hz reprezintă valoarea de excitație pe care instalația
HAARP o poate emite pentru a produce un cutremur, aceasta fiind identică
cu valoarea pe care natura „o folosește” când pe cale naturală se produce
un astfel de eveniment.
Unul din cele trei vârtejuri apărute la puțin
timp după ce unda de șoc a lovit țărmul
De ce Japonia?
De ce a autorizat
Obama folosirea tehnologiei HAARP pentru a ataca Japonia? Aparent nu sunt
motive care să indice vreun factor de instabilitate, de pretenții
teritoriale sau instabilitate politică în Țara Soarelui Răsare… totuși
sunt câteva argumente tehnologice
care dacă „scăpau” în producția de serie….
lumea economică, financiară, politică și socială… ar fi putut face un nou
pas în dezvoltarea ei, comparabil cu cel prin care Tesla a dat umanității
un nou sens vieții prin invențiile sale în domeniul electricității. Aș
îndrăzni să spun că am asista la o nouă revoluție industrială… ori
America, Germania și celelalte mari puteri, cel
puțin… pentru moment, nu doresc acest lucru.
Ok și… de ce Japonia?
Pentru că Japonia începuse producția de serie a
vehiculelor care nu folosesc nici o picătură de benzină – NICI O PICĂTURĂ,
vehicule al cărui cost la achiziție nu depășea valoarea unui autovehicul
de clasă medie 5.000 – 7.000 USD, însă dotate
standard cu o tehnologie comparabilă cu cea a
unor mărci de prestigiu din categoria bussines class.
Mai pe înțeles asta s-ar traduce astfel: O
mașină japoneză cu un plin făcut poate parcurge de trei ori mai mult decât
una similară (americană sau europeană) tot cu un „plin făcut”, dar care
folosește
combustibil benzină ori motorină. Ori la un astfel de preț, cu emisii
ZERO, și o autonomie de rulaj, DE TREI ORI mai mare decât de unul similar
ca dimensiuni și caracteristici pe benzină… nu putea să nu atragă atenția.
De ce SUA a atacat Irakul și Libia?…
Pentru un singur motiv – PETROL! Motivația americană a venit
prompt. După ce au cheltuit trilioane de
dolari în războaiele „contra terorii” și au preluat controlul petrolului
în Orientul Mijlociu, dintr-o dată s-au văzut în fața falimentului
prin intrarea pe piață a unei noi tehnologii de fabricație a
autoturismelor ce
nu folosesc derivați din petrol, dar care
au o autonomie de trei ori mai mare și sunt complet ecologice. În acel
moment, a fost clar pentru toți că dacă tehnologia ieșea pe piață, la
scurt timp, automobilele sub marca „Made in SUA” ar fi încetat să se mai
producă.
De ce atunci…
Într-o ședință cu „ușile închise” Guvernul
federal al SUA împreună cu oficiali ai Casei Albe, prin ordinul direct al
lui Obama, au
autorizat folosirea tehnologiei HAARP
într-un atac asupra Japoniei la 11 martie 2011, cu scopul de a proteja
interesele financiare ale companiilor petroliere americane.
Cutremurul declanșat de HAARP în apropierea
coastei Japoniei, a fost strategic ales pentru a distruge producția
fabricilor japoneze de autoturisme ce foloseau tehnologia bazată pe celula
cu hidrogen. Reducând astfel, pentru moment, riscul de a fi scoase
de pe piață mașinile ce folosesc „încă”
benzină. Dar limitând serios producția celor de la Honda, în special a
modelor Fit EV și FCX Clarity. Honda a prezentat modelul FCX Clarity, un
sedan ce
utilizează celule de combustibil, pentru
prima dată în 2007 la Salonul Auto de la Los Angeles. În 2011, Honda FCX
Clarity a fost aleasă mașina ce avea să dea startul în cursa de deschidere
la IZOD IndyCar. A fost pentru prima dată când un vehicul alimentat cu
hidrogen a participat la o cursă IZOD IndyCar Series în
Statele Unite ale Americii.
Propulsat de un motor electric care functioneaza
pe baza de energie electrică generată de o celulă de hidrogen – singurele
emisii fiind DOAR vapori de apă – , Honda FCX Clarity are o autonomie de
trei ori mare decât de un altul similar ca dimensiuni dar pe benzină sau
derivați din petrol. Performanța și accelerarea la modelul FCX Clarity
sunt comparabile cu un motor cu 4 cilindri de 2,4 litri, dispunând de o
certificare EPA de 240 mile.
De la prezentarea oficială la salonul din Los
Angeles din 2007, au fost aproape 80.000 de oameni din intreaga lume care
au exprimat interesul de a deține un FCX Calrity. 80.000 de oameni care nu
își mai doreau mașini poluante ce folosesc derivați din petrol… și totuși?
Honda FCX Clarity, mărul discordiei…
Tehnologie vs. Economie…
Un chestionar al
unei companii de asigurări americane făcut la începutul crizei economice
din 2008, începea cu întrebarea: „Cât de mult plătiți în fiecare săptămână
pentru benzină?”
Multiplica suma pe care o aloci
pentru benzină cu 52. Majoritatea celor care au participat la acest
studiu alocau în medie cam 40 USD. Dacă înmulțim cu 52 de săptămâni (un
an) suma rezultată este de 2080 USD/an. Acum multiplică cantitatea de
benzină folosită într-un an de 80.000 de oameni… rezultă cam 166,4
milioane USD/an. Cu prețul în continuă creștere (5 dolari/galon – n.r.
aproximativ 4 litri) în cât timp crezi că din 80.000 de oameni… vor deveni
80 de milioane de oameni?
80 de milioane de oameni (mai mult sau mai
puțin) x 2080 USD… ne redă motivația ce a stat în spatele deciziei. Doar
în Statele Unite potrivit unui studiu DOT din 2007 rezultă că sunt
înmatriculate 254,4 milioane de vehicule.
Folosind această cifră ia 254.400.000 x 2.080
USD (suma minimă plătită de un american) = 528.320.000.000 USD/an. Fie că
vorbim de 166.4 milioane dolari, fie de 166.4 miliarde dolari sau 528.32
miliarde dolari pe an, avem în față motivul
pentru Statele Unite de au atacat Japonia, folosind tehnologia HAARP.
Urmări și… decizii
La scurt timp după ce X-37B folosind tehnologia
HAARP declanșat un cutremur cu magnitudinea de 9.0 grade, prim-ministrul
Naoto Kan, a ordonat la data de 6 mai 2011, ca Hamaoka Nucleare să fie
închisă, hotărâre luată în urma unui studiu guvernamental întocmit de o
agenție a Statelor Unite (United States Geological
Survey – USGS) prin care se susținea cu o
probabilitate de 87%, posibilitatea producerii unui nou cutremur cu
magnitudinea de 8 grade în următorii 30 de ani, lucru care ar pune în
pericol stabilitatea întregii regiuni, putând avea urmări serioase. Să
fi fost „cartea de vizită” prin care le
spuneau japonezilor: „Suntem cu ochii pe voi!”?
După ce s-au asigurat că, „producătorul”
celulelor electrice pe bază de hidrogen fiind închis… și producția auto a
companiilor japoneze ce foloseau acestă tehnologie s-a oprit… Americanii
au demarat „planul de ajutor”. Honda și-a oprit producția auto la modelele
electrice… pentru moment. (să sperăm!)
Chubu Electric, grupul căruia îi aparține
Hamaoka Nucleare, servește centrul Japoniei, inclusiv prefectura Aichi,
unde Toyota, Honda, Mitsubishi și Suzuki au fabrici. Toate cele patru mari
companii auto au suferit pierderi majore ca urmare a închiderii
centralei nucleare. La fel și furnizorii
de echipamente electronice Panasonic, Toshiba și Fujitsu, care echipau
mai multe modele auto au suferit pierderi însemnate în plan financiar.
În concluzie, HAARP a fost folosit de guvernul Obama
împotriva Japoniei pentru a opri producția industriei auto japoneză ce
folosea tehnologia celulelor de combustibil electrice pe bază de hidrogen.
Această tehnologie accesibilă ca preț, odată ajunsă pe
piață
prin noile modele, ar fi semnat actul „de deces” al autovehiculelor
tradiționale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Iti multumesc pentru comentariu!