miercuri, 13 ianuarie 2016

Europa fara chiloti de Angela Tocila

Am inceput cu exemplul ăsta, doar ca să nu vă mirați că vin in Europa ca refugiați și vă violează nevestele și fiicele. Acesta e doar începutul: violuri, jafuri, agresiuni sexuale și câte-o bombiță prin mall-uri, asta de antrenament. Partea cu omorâtul pe stradă, urmează. Cu borduri, pentru că în Europa civilizată nu găsești pietre pe stradă, ca la ei in deșert, ceea ce ar putea părea un handicap, dar am văzut revoltați musulmani care au înțeles diviziunea muncii și l-au lăsat pe un voluntar să spargă bordurile, ca să alimenteze cu armament restul hoardei de huligani ce le aruncau înspre forțele de ordine.

De revelion, nu știu să fi spart borduri, dar se pare că au spart capete, himene, au aruncat (pentru amuzament, desigur) cu pocnitori și artificii în mulțimea non-islamică. Mulțimea a ars un pic, mai un sân, mai un umăr, niște cicatrici permanente, dar oricum nu contează pentru că necredincioșii care i-au așteptat rânjind tâmp în gări, cu pancarte pe care erau scrise urări de bun venit, inimioare și floricele, nu contează pentru Islam. Unii s-au dus să le cânte de bun venit, deși la ieșirea din gară, niște mucoși de vreo 12 ani făcuseră gestul acela amical cu palma la gât, care, după părerea mea exprima intenția de a decapita pe cineva. Probabil că acolo de unde au venit ei, e considerat un fel de salut pe care europenii nu-l prea înțeleg.

Nimic nu pare să-i fi pregătit pe europenii drăguți și neștiutori pentru ceea ce urmează să li se întâmple. Cuprinși de milă după zeci de ani de îndoctrinare stângistă, au primit sute de mii de golani primitivi în orașele lor curate, în casele lor, i-au hrănit, le-au dat bani, haine, cazare, i-au mângâiat pe creștet și i-au pupat în fund, gândindu-se că peste un an-doi, golanii cu nisip în loc de creier, se vor apuca de muncă și vor plăti pensiile nemților, austriecilor, olandezilor, suedezilor, francezilor… S-au gândit poate, că o infuzie de sânge proaspăt, respectiv,  niște futaiuri liber consimțite, le va întineri și diversifica rasa, genele îndepărtate dând naștere unor copii incredibil de frumoși și deștepți.

Naivii noștri europeni, tocmai ce-au suferit un șoc care i-a izbit fix când corectitudinea politică își făcuse efectul și-i lăsase ca pe o turmă de mioare la cheremul lupilor. Veniră ăia, își înfipseră colții și penisurile în doamnele naive ale Europei. Le futură, le luară și banii, le mai și caftiră pe alocuri. Apelativele ”curvă” și ”scroafă” au părut niște cuvinte de alint când s-au văzut scăpate din mâinile ”bieților refugiați”.

Acuma, eu nefiind corectă politic și fiind catalogată nu o dată a fi rasistă și xenofobă pentru că am spus de la inceput că e o invazie controlată, că au venit doar hăndrălăi primitivi, nespălați și needucați, că apoi vor veni și restul și Europa nu va mai fi niciodată ce-a fost, pot spune că răul s-a produs din momentul in care s-a permis ca hoardele să treacă prin porumb și pe arătură granițele a 3-4 țări. Nu o bănuiesc pe Angela Merkel de umanism și empatie, nici de prostie, dar o bănuiesc că face jocul cuiva. Nu știu care e master planul, pentru că așa arată tabloul per ansamblu, ca un master plan bine gândit de distrugere a Europei. Cui servește asta? Lui Putin, lui Obama?

Problema lumii în acest moment e că cei ce conduc Europa sunt niște snobi socialiști, la Casa Albă e o paiață, un actor prost, în Rusia domnește un pitic complexat, în Asia, alt pitic retardat care a detonat zilele trecute niște bășini cu hidrogen, de-a produs un cutremur de 5 pe care cetățenii lui nu l-au simțit de foame. Au crezut că le chiorăie lor mațele și au amețeli de nemâncați ce sunt, Sau poate l-au simțit și și-au dorit să se crape pământul să-i înghită sau măcar să dezgroape niște hoituri mai proaspete ca să aibă și ei ceva de mâncare.

Europa nu înțelege de ce i se spune că nu-și poate face dreptate singură când își organizează patrule cetățenești care să descurajeze amorezii veniți de la curul cămilelor fără alte gânduri în cap decât cele 72 de virgine ce-i așteaptă crăcite în paradis. Europa nu pricepe că este asediată, violată, jefuită, ucisă cu acordul celor care o conduc și ar trebui s-o protejeze. Europa nu vede trădarea fiilor săi, pentru că asta este, o trădare în toată regula.

Europa ar trebui să se trezescă, nu Merkel, nu Cameron, nu Hollande, ci cetățenii ei, cei ce sunt victime și vor fi pe viitor, mai mult ca sigur. Ea trebuie să-și apere modul de viață, tradițiile și să ceară celor care vin să-și caute un trai nou să-i respecte regulile sau să plece de unde-au venit. Corectitudinea politică nu te apără nici de viol, nici de jaf și nici de crimă. Instinctul de conservare trebuie să se trezească în vestul civilizat al bătrânului continent iar cetățenii trebuie să se apere singuri, dacă autoritățile n-o fac. Să-și apere casele, averile, familiile și simbolurile.


 
Hoardele de invadatori ar putea fi oprite dar nu se dorește asta iar ei vor continua să vină, să ceară acum, ca mai apoi să-și ia singuri ceea ce cred că li se cuvine. Și ei sunt convinși că li se cuvine totul, de fapt, așa au fost și trimiși aici, cu convingerea că tot ce are Europa e a lui Allah și implicit a lor. Banii, casele, automobilele și femeile europenilor.

Viața unui infidel nu valorează nimic pentru ei. Nu valorează nici viețile alor lor nimic, ca dovadă, puștiul de 20 de ani de la începutul acestui editorial, care și-a executat mama. Dacă de mamele lor nu le e milă și nu simt compasiune pentru cele ce le-au dat viață, de ce ar avea pentru voi, dragi europeni naivi? Ce credeți că i-ar putea opri? Legile voastre? Se vor pișa pe ele și pe voi înainte de a vă tăia beregățile… Sper că ați prins ideea acum, după ”evenimentele” de Anul Nou, când v-au dat chiloții jos și au făcut ce-au vrut cu voi… Și v-au mai și jefuit și bătut pe deasupra; futuți și cu banii luați, cu alte cuvinte.

Un comentariu:

  1. Salut tuturor, eu sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă de-a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc pentru comentariu!