vineri, 4 octombrie 2013

Romania, alternative la corsetul UE

Stimatii mei cititori, imi cer  scuze pentru lipsa mea editoriala din ultimele zile insa aceasta a fost motivata de decesul mamei mele Eugenia CHIRCU, care a fost inmormantata astazi in cavoul familiei din Municipiul Buzau, careia ii mai aduc si pe aceasta cale, alaturi de ceilalti frati ai mei, un ultim omagiu, pentru cea care a avut curajul  de a naste si devotamentul de a creste in buna morala crestina, cinci copii.
 "REGRETE ETRENE" 

In continuare va prezint  link-ul catre o carte de referinta in opinia mea, a D-lui Radu GOLBAN, un patriot autentic, care are curajul de a spune lucrurilor pe nume in privinta Uniunii Europene si a politicii ei de "Anschluss" in privinta popoarelor europene, in special a natiunilor mai mici si mai slabe economic, asa cum ne dovedeste si experienta traita de catre poporul nostru in ultima perioada, cand unii se dezvolta disproportionat in detrimentul celor mai multi. Insa va redau mesajul d-lui GOLBAN mai jos pentru a va elucida pe deplin si dumneavoastra in privinta celor expuse de catre mine in acest preambul.
Cu drag, Ionel Chircu.

"Romania, alternative la corsetul UE" est titlul noii mele carti si totodata primul meu manifest politic. A venit
momentul sa ne intrebam si noi daca acest nou Reich de tip sovietic nu este cauza problemelor economice si politice ale
tarii si garantul dezbinarii teritoriale de maine. Maine apare o carte similara in Cehia, scrisa de fostul presedinte
al Cehiei Vaclav Klaus. Domnul Klaus propune ca tara sa sa paraseasca Uniunea Europeana. Si eu propun pentru Romania un
exit.

Aici poti citi cartea online:

http://radugolban.ro/romania-alternative-la-corsetul-ue

Astazi Cehia si Romania - iar maine poate intreaga Europa se
va opune noii dictaturi antisociale.

Citeste si:
http://www.ziaristionline.ro/2013/10/03/un-exit-pentru-romania-din-ue-de-ziua-germaniei-economistul-radu-golban-lanseaza-online-noua-sa-carte-romania-alternative-la-corsetul-ue/



Cele bune,
Radu Golban

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariu!