Conform scrisorilor pastrate de KGB
Lenin a fost homosexual
Motto: Zinoviev catre
Lenin: "Te pup pe tine si fundul tau marxist"
Cotidianul bulgar
"Trud" publica, intr-unui din numerele sale recente, un articol
senzational despre viata amoroasa a liderului revolutiei bolsevice, Vladimir
Ilici Lenin. Doctorul in istorie N. V. Sokolov a cautat mai mult timp prin
arhivele rusesti, iar ceea ce a descoperit a meritat efortul depus: V. I. Lenin
a fost homosexual! Istoricul rus afirma, in baza unor scrisori pe care le-ar fi
gasit in arhive, ca amantul lui Vladimir Ilici a fost un lider de nadejde al
comunistilor, Grigori Zinoviev. Va prezentam in intregime articolul publicat de
Trud".
Inainte de a se ocupa de
materialele de arhiva, autorul articolului a cercetat cronica oficiala,
publicata in editia din 1981 a scrierilor lui V. I. Lenin. Acolo putem citi:
"Pe data de 8 iulie 1917, G. Aliluev si Stalin il insoteau pe Lenin pana
la Gara Razliv, unde Lenin s-a adapostit in sura muncitorului N. A. Emilianov.
(Autoritatile il cautau pe Lenin, care era considerat un criminal.) Emilianov
arendeaza cateva hectare de pamant la 5 km de lacul Razliv si mai tarziu ii
duce pe Lenin si Zinoviev la coliba pe care a construit-o singur acolo..."
intrebarea este, de unde apare Zinoviev?
In biografie se spune:
"Lenin a avut mult de lucru. A scris articole". Da, intr-adevar,
Lenin a scris cateva articole pentru care i-au fost necesare 5—7 zile. Dar el
sta in coliba pana la 5 august. Citim mai departe: "Lenin se plimba, facea
plaja, inota in lac, pescuia". Cu alte cuvinte, Lenin s-a odihnit o luna
dupa care a plecat in Finlanda.
In aceste conditii, ce a
facut acolo Zinoviev? De ce au locuit singuri? De ce in biografia lui Lenin
putem gasi o sumedenie de amanunte, dar nu citim nici un rand despre coabitarea
timp de o luna cu Zinoviev? La Razliv, relatiile dintre cei doi lideri comunisti
capata o dezvoltare interesanta. Ei locuiesc singuri timp indelungat si aceasta
aduce schimbari. In septembrie, Zinoviev i-a scris lui Lenin, care se afla in
Finlanda:
"Draga Vova! Nu-ti
poti inchipui cat imi este de trist fara tine, cat imi lipsesc mangaierile
noastre... Poti
sa fii sigur, de cand ai plecat nu m-am atins de nimeni. Poti sa fii absolut sigur in
sentimentele mele fata de tine si in loialitatea mea. Crede-ma, nu m-am atins
de un barbat sau femeie si nu o voi face. Numai tu imi esti apropiat. Vino, nu
te teme. Voi pregati totul in modul cel mai bun".
Lenin nu raspunde la
aceasta scrisoare si Zinoviev ii scrie din nou dupa o saptamana:
"Draga Vova! Tu nu
mi-ai raspuns. L-ai uitat pe micul Ghersele... Eu am pregatit pentru noi un
lacas frumos. Putem trai acolo cat dorim... Este o locuinta minunata, acolo ne
va fi bine si nimeni nu va putea impiedica dragostea noastra. Va fi ca inainte.
Imi amintesc ce
mare bucurie a fost
intalnirea noastra, iti amintesti cum la Geneva ne-am ascuns de aceasia
femeie... Nimeni nu va putea intelege sentimentele noastre. Vino, cat mai
repede. Te astept, floarea mea. Al tau, Ghersele".
"Tu esti mare
jucaus"
Dupa complotul din
octombrie, Lenin revine la Retrograd. Zinoviev insa pleca la Moscova de unde ii
scrie, din nou, lui Lenin:
"Ilici! Am executat
toate ordinele tale. Aici este foarte greu si complicat, dar ma incalzeste
gandul ca dupa cateva zile ne vom revedea si ne vom imbratisa. Numai speranta
ca-mi esti fidel ma incalzeste. Te sarut pe tine si fundul tau marxist. Al tau,
Ghersele".
Aceste scrisori pun in
prim-plan doua intrebari: de care femeie se ascund cei doi lideri comunisti si
care din cei doi este pasiv si care activ.
In 1918, Zinoviev este
mai concret: "Vova! De fiecare data cand sunt departe de tine devin trist.
Tu esti mare jucaus. Te cunosc. Eu insa ma tin tare si nu-mi permit nimic. Inteleg cat de greu
este sa te prefaci. Acum insa este mai bine. Nu trebuie sa ne ascundem de
Nadejda, spre deosebire de ce s-a intamplat la Geneva, unde ea ne-a prins
pentru prima data".
Trebuie deci sa
intelegem ca la Geneva, unde Lenin si Zinoviev s-au culcat impreuna pentru
prima data, au fost prinsi de Krupskaia — sotia lui Lenin. Lenin recunoaste totul si
ea nu-i mai face probleme.
Scrisoarea urmatoare este
scrisa la Narva, in primavara lui 1918, cand Armata Rosie invinge fortele
generalului Iudenici. Zinoviev triumfa. El scrie: "Vova! Voi sosi in
curand si nu te voi lasa orice ar spune aceasta nesimtita. Asteapta-ma!"
In 1922, cand Lenin era
grav bolnav, Krupskaia ii scrie lui Zinoviev: "Te rog sa nu-l mai
deranjezi pe sotul meu cu cererile tale pentru intalniri. A sosit timpul sa va
linistiti. Nerusinarea voastra nu se mai poate rabda. Ilici este bolnav".
Spre finele anilor '30,
cand Zinoviev a fost executat, aceste scrisori au intrat in arhiva KGB. Fara
indoiala, Stalin stia de ele. Ramane intrebarea: "De ce nu a ordonat
distrugerea lor?"
Cosmin CORICIUC
Petio PETKOV
("Evenimentul
zilei", 26 februarie 1997)
http://yamaguchy.netfirms.com/pearson/pearson_14.html
Michael Pearson
THE SEALED TRAIN - Chapter 14
“A Cool Night marked with stars; the smell of the cut hay,” wrote Zinoviev of
their stay in the woods near Razliv.
“Smoke from a small fire where venison simmered in a small pot. ... We
go to bed in the little shack. It is
cold. We cover ourselves with an old
blanket that Emelyanov found. It is
narrow and each of us tries to leave the larger part of it to the other. Ilyich says he has a fufaika [an anorak type
of padded coat] and does not need the blanket.
“Sometimes I cannot sleep for a long time, lying there
in absolute silence. I can hear the beating of Ilyich’s heart. We
are sleeping closely, pressed against each other. ... ”
http://yamaguchy.netfirms.com/pearson/pearson_14.html
TRENUL SIGILAT
Capitolul 14
“O noapte rece, cerul instelta; mirosul de fan cosit,”
scrie Zinoviev despre sederea lor in padurile de langa Razliv. “Fum de la un foc domol
deasupra caruia fierbea niste carne de caprioara intro cratita mica. … Ne-am
bagat in pat in aceasta mica magazie. Este frig. Ne invelim cu o patura veche
pe care a gasit-o Emelyanov. Este ingusta si fiecare dintre noi cauta sa lase
cat mai mult celuilalt. Ilici (Lenin) imi spune ca el are o pufoaica si nu-i
trebuie patura.
“Uneori nu pot sa adorm
mai multa vreme, stau culcat intr-o tacere profunda. Pot sa aud bataile inimii
lui Ilici. Dormim impreuna, lipiti unul de altul…”
Un geniu monstruos
•autor: Nicolae Dabija
Se spune ca Revolutia din
1917 a fost facuta de Lenin. Dar el va afla despre Revolutia Socialista
(adevarata Mare Revolutie Socialista) de la 27 februarie 1917 din Rusia abia la
2 martie 1917 din ziare, cind se afla la Zurich. Ajungind acasa i-a spus N.
Krupskaia: Este zguduitor! Ce surpriza! Inchipuie-ti! Trebuie sa mergem acasa, dar cum?
Totul mi se pare atit de neasteptat! (in cartea lui Volkogonov, pag. 138).
Era atit de neasteptat
pentru “conducatorul revolutiei proletare”: ministrii, demnitarii si tarul
fusesera arestati. Altii facusera revolutia parintele caruia s-a dorit. S-a grabit sa plece
spre Rusia.
In acele zile era in toi
Primul Razboi Mondial.
Germania, care lupta
contra Imperiului Rus isi dorea tara-rival paralizata din interior. Lenin
fusese racolat de mai mult timp, impreuna cu alti “revolutionari de profesie”
rusi, de catre politia secreta germana. I se sugereaza sa se intoarca in Rusia.
I se dau fonduri impresionante de bani. Social-democratul german Eduard
Berstein afirma: pentru a efectua revolutia din Octombrie Germania ii dase lui
Lenin o suma “foarte mare, aproape incredibila”, de 50 de milioane de
marci-aur. Cu acesti bani se putea face un razboi dar mite o revolutie.
Din legendarul tren
blindat sau “sigilat”, daruit de nemti, inainte de a ajunge la gara Finlandeza
din Petersburg, Lenin – cu “modestia” care-l caracteriza, telegrafiaza sefilor
partidului bolsevic ca sosirea sa sa fie anuntata in ziarul “Pravda”, or, el nu
dorea sa se intoarca ca un emigrant de duzina, ci ca un lider, de care pina la
acea ora in toata Rusia n-auzisera decit o mina de oameni. In iulie 1917
Guvernul Provizoriu avea sa emita un ordin de arestare pe numele lui Lenin ca
“spion german” pe baza de documente, intre ele, aflindu-se si Ordinul Bancii
Imperiale Germane No. 7433, din 2 martie 1917 prin care era platit cu cincizeci
de milioane de marci, dar colegul lui de liceu A. Kerenski, dorindu-si-l viitor
aliat, avea sa-l salveze in ultimul moment.
Pe front in 1917 nemtii
aruncau in transeele ostasilor rusi manifeste semnate de V.I.Lenin,, care
spuneau: “Predati-va! Aruncati armele si intoarceti-va acasa! Principalii
vostri dusmani nu se afla in transeele germane, care-s si ei muncitori ca si
voi, ci in scaunele guvernamentale de la Petrograd”. Lenin devenise aliatul cel
mai de nadejde al dusmanilor patriei lui.
Mii de dezertori fugeau
cu tot cu arme de pe front. Lenin le promitea pace, pamint, uzine, vodca si
piine, fara sa munceasca. Asta-i face pe dezertori ca Lenin sa le fie simpatic.
Cercetatorii acelei
perioade sint cu totii de acord ca arestarea lui Lenin in vara sau toamna
anului 1917 ar fi schimbat cursul istoriei.
Lenin ne-a fost oferit
mereu drept exemplu de mare patriot rus. Dar toate actiunile i-au fost indreptate pentru a
provoca infringerea tarii sale in primul razboi mondial si a pune, el si
partidul sau, mina pe putere. Visa sa transforme razboiul mondial intr-un
razboi civil. Specula si el, ca si comunistii de azi, pe ideea
internationalismului, mai importanta ca cea de patriotism. Generalul Erich von
Gudendorff, seful Statului Major German avea sa scrie: “Inlesnind calatoria lui
Lenin in Rusia, guvernul nostru si-a asumat o mare raspundere. Actiunea a fost
pe deplin justificata din punct de vedere militar. Trebuia sa invingem Rusia”.
Dupa ce ia puterea, Lenin
ii ajuta, din interior, pe nemti sa invinga Rusia. “Decretul despre pace” din
noiembrie 1917 emis de Lenin insemna, de fapt, abandonarea fronturilor cu
Germania de catre armata rusa, dar si o grava tradare de catre noua Rusie a
aliatilor. România se pomenise de una singura pe Frontul de Est, contra
puternicelor armate ale Kaizerului. La 3 decembrie 1917, la nici o luna de la
preluarea puterii, bolsevicii stabilesc legatura cu germanii, intrebindu-i care
sint conditiile lor. Partea germana cere cedarea unor teritorii de peste 150
000 kilometri patrati. Conform pacii de la Brest – Litovsk, conditiile careia
Lenin i le-a dictat lui L. Trotki (Lev Bronstein, nascut la Telenesti), ajuns
al doilea om dupa Lenin in vastul imperiu, ca acesta sa le accepte fara
discutii: Rusia sovietica renunta la 34 la suta din populatia sa, 32 la suta
din pamintul agricol, 89 la suta din minele de carbune. Buharin, care vede in
aceste cedari “o tradare a revolutiei”, e numit de Lenin tradator. Intrucit
Petrogradul urma a fi cedat si el benevol, Lenin muta capitala tarii la
Moscova. Congresul Sovietelor voteaza la 15 martie 1918 Tratatul de Pace de la
Brest-Litovsk cu 724 voturi pentru, 276 – impotriva, la rugamintea lui Lenin, care
totodata indemna populatia “sa nu opuna rezistenta armatei nemtilor”.
Cetatenii rusi se
intrebau, nedumeriti: “Cum este posibil ca trupele Kaiserului sa vina in
trenuri de pasageri, ca niste turisti si sa ocupe oras dupa oras fara nici un
fel de lupta?!” Lenin isi indeplinea promisiunile luate. Dar in curind Antanta,
din care facea parte si România, avea sa invinga Germania si aliatii ei. Astfel
Rusia bolsevica a fost salvata de “pacea rusinoasa” de la Brest-Litovsk,
semnata de Lenin, prin care Rusia raminea aproape fara de teritoriu in partea
ei europeana.
Lenin ne mai era
prezentat de biografii sai drept model de democratie.
In iunie 1917, cind
Guvernul Provizoriu, preintimpinat de incercarea bolsevicilor de a pune mina pe
putere, a interzis orice fel de demonstratii timp de trei zile, Lenin a
protestat vehement, afirmind ca “in orice tara democratica organizarea unor
asemenea demonstratii este un drept irevocabil al fiecarui cetatean.”
Dupa 25 octombrie 1917,
insa, daca o demonstratie, un congres, o manifestare nu era aprobata de
Dzerjinski, seful CEKA, Lenin ordonase ca participantii sa fie sau arestati,
sau impuscati pe loc. “Revolutia” din 25 octombrie 1917, n-a fost decit o
banala lovitura de palat, in ea “n-a existat nici macar un singur ranit”. In
Palatul de Iarna n-au intrat, cum arata filmele sovietice, soldati bolsevici,
ci “o multime zdrentaroasa si furioasa, care s-a comportat cu violenta
caracteristica unor astfel de gloate” (in cartea lui D. Volkogonov, la pag.
192). A fost o trecere pasnica a puterii de la un Guvern Provizoriu la altul,
care urma sa fie si el la fel de provizoriu, cum se credea atunci. “Semana mai
degraba cu o schimbare a garzii”, isi va aminti bolsevicul Suhanov. A doua zi
insa Petersburgul se trezi intr-o alta tara, intr-o alta lume, intr-o alta
epoca. Cea a inceputului unui dezastru care nici acum, la 2004, inca nu s-a
incheiat.
Desi e oferit drept
exemplu de rus veritabil (Maiakovski zicea: “ß ðóññêèé áû âûó÷èë ãîëüêî çà òî,
÷òî èì ðàçãîâàðèâàë Ëåíèí»), Lenin ii ura pe rusi. Iar asa zisa «revolutie din
Octombrie» din 1917 a fost una orientata contra poporului rus. Din componenta
primului Birou Politic, constituit la 25 martie 1919, din care facusera parte 5
membri permanenti: Lenin (Ulianov), Kamenev (Rozenfeld), Krestinski, Stalin
(Djugasvili), Trotki (Bronstein), nici unul nu era rus.
Alti conducatori
importanti: Dzerjinski (polonez), Zinoviev (evreu, numele adevarat
Radomyslski), Ordjonikidze (gruzin), Sverdlov (evreu), Rakovski (bulgar din
România), Enukidze (gruzin), Linacearski (polonez), Aitakov (turkmen), Rudzutac
(leton), Mikoian (armean), Smidt (neamt), Kaganovici (evreu), Radek (evreu),
Smilga (leton), Stucika (leton), Kosior (polonez) etc. erau selectati din
minoritatile asuprite de imperiul tarist.
Astfel Dumnezeu batea
Rusia pentru lacomia ei de a se fi latit fara scrupule peste alte neamuri. Din
cei 500 de comisari ai poporului ai RSFSR de la sfirsitul lui 1917 – 475 erau
nerusi si doar 25 dintre ei – de regula muncitori necarturari – apartineau
poporului pe care pretindeau ca-l reprezinta.
V.I.Lenin, fiind evreu
dupa mama – care era fiica lui Izrael Moisevici Blank din Jitomir, si calmâc
dupa tata, bunica lui, Anna Alexeevna Smirnova, fiind o calmaca botezata, nu
avea incredere in rusi. Dupa revolutie recomanda “sarcinile de mare exigenta
intelectuala sa fie incredintate strainilor, in special evreilor si sa se lase
treburile simple pe seama “prostilor de rusi” (citatul e reprodus de sora mai
mare a lui Ilici, Ana Elizarova, care, intre altele, ii scria lui Stalin:
“Probabil ca nu e un secret pentru dumneavoastra faptul ca bunicul nostru
provenea dintr-o familie de evrei saraci, ca era, asa cum se mentioneaza in
certificatul de botez, fiul unui mesceanin din Jitomir, Moise Blenk.”. Intr-o
discutie cu L. Trotki, Lenin a spus: “Rusii sint prea blinzi, as putea spune
chiar blegi”, de aceea nu merita sa li se dea functii importante (in cartea lui
D. Volkogonov, pag. 293). Intr-o scrisoare adresata in toamna lui 1920
lituanianului Jean Berzin numea poporul pe care-l conducea:
“idiotii de rusi”.
Marelui
scriitor rus Maxim Gorki i-a zis: “Un rus inteligent este aproape intotdeauna
un evreu sau un rus cu singe evreiesc”.
Asa se explica
ascensiunea ametitoare a basarabenilor Mihail Frunze, (ministru de razboi al
URSS intre 26 ianuarie si 31 octombrie 1925), Serghei Lazo, comandant al frontului
din Transbaicalia, Grigore Kotovski, comandant al Armatei 2 de Cavalerie, Iona
Iakir, comandant de armata de rangul I, comandant al districtului militar Kiev
si Ucraina, Ivan Fedko, comandant de armata de rangul I, Val Zarzar, comandant
de corp de armata, Ion Secrieru, sef al Directiei principale de artilerie a
Armatei Rosii s.a. la cirma in deriva a noului imperiu, meritul lor mare fiind
si faptul ca erau nerusi.
Timp de aproape un secol
s-a vorbit despre “bunatatea” legendara a lui Ilici. Dar nu Stalin a fost cel
care a declansat executiile in masa, ci Lenin. Stalin doar le-a continuat. Exista ordine de spinzuratoare, de impuscare, de inchidere a
mii de oameni in lagare de concentrare, scrise personal de „cel mai bun dintre
buni”- V.I.Lenin. La sugestia lui Lenin in decembrie 1917 e creata CEKA –
Comisia Extraordinara pentru Combaterea Contrarevolutiei si Sabotajului, careia
i se acorda drepturi nelimitate. Decretul lui “Despre teroarea rosie”
mentioneaza: “Este esential ca Republica Sovietica sa fie aparata de
dusmanul de clasa prin izolarea acestuia in lagare de concentrare, iar toti cei
implicati in conspiratiile si rebeliunile alb - gardiste sa fie impuscati”. Nu
cadeau sub incidenta acestui decret doar membrii partidului bolsevic, in rest
CEKA avea dreptul sa aresteze si sa lichideze pe loc pe oricine. Tot el i-a
scris lui Dzerjinski ca arestarile sa se opereze in timpul noptii, Lenin
inventind si termenul de “dusman al poporului”. Acest razboi contra poporului
rus si a celorlalte popoare din URSS inceput de Lenin a
continuat pina la moartea lui Stalin din 1953. Au murit in el 66 de milioane de
cetateni. Mai multi decit reprezentantii tarilor Europei pe toate
cimpurile celor doua razboaie mondiale din secolul XX. Acesta e cel mai mare
pacat al lui Lenin si al partidului comunist din ex-URSS. Teroarea de stat
declansata de Lenin avea un singur scop: ca el sa ramina la putere cu orice
pret. Chiar cu pretul disparitiei tuturor cetatenilor statului pe care si-l
dorea al sau si dincolo de moarte. El, dupa marturiile celora care l-au
cunoscut, “actiona si ca anchetator, si ca procuror si judecator”. Lenin
recunostea o singura clasa – proletariatul. Celelalte
urmau a fi lichidate, inclusiv taranimea. Despre ultima a spus ca “planul de stringere a grinelor cu ajutorul mitralierelor
este stralucit”, tot el dind “pretioasa indicatie: “Spinzurati-i pe
conducatorii cercurilor chiaburesti”. Sau: “Impuscati-i pe conspiratori si
sovaielnici fara sa intrebati pe nimeni” (p. 304). La indicatia lui,
participantii rascoalei taranesti din regiunea Tambov au fost ucisi in august
1921 cu zecile de mii – tarani, femei, copii, batrini neajutorati – laolalta –
cu gaze asfixiante, interzise inca de pe atunci de forurile internationale.
Intelectualitatea
era considerata parazitara, preotimea – “contrarevolutionara”, burghezia –
“ex-popor”, taranimea – salbateca.
In foametea din anii 1921-1922 murisera
peste 25 de milioane de oameni. Dar in acelasi timp, la indicatiile sadiste ale
lui Lenin, tara trimite sute de tone de grine, bani, aur, obiecte de valoare
etc. partidelor comuniste din strainatate ca acestea sa declanseze “revolutia
mondiala”. La 7 decembrie 1922 Biroul Politic, sub presedintia lui Lenin, decide
sa exporte aproape un milion de tone de griu peste hotare – pentru a infiinta
cit mai multe partide comuniste in Europa. “Grija” lui cea mare nu era propriul
popor, ci extinderea terorismului mondial.
Intr-o telegrama din 1918
trimisa lui Stalin, Lenin scria: “Este timpul sa incurajam declansarea
revolutiei din Italia. Dupa parerea mea, acest lucru presupune sovietizarea
Ungariei, poate si a tarilor cehe si a României”.
Sovietizarea României a
fost una dintre preocuparile leninistilor moscoviti din toate timpurile. Desi
pina la 1917 Lenin mentiona in lucrarile sale ca Basarabia e teritoriu care
apartine României, “…la periferiile Rusiei locuiesc finlandezi, polonezi,
români…” etc), dupa preluarea puterii se razgândeste si la 12 aprilie si 18
aprilie 1918, la citeva saptamini, dupa ce Sfatul Tarii votase unirea
Basarabiei cu România, Guvernul condus de el protesteaza, in viziunea lui
Lenin, desi votarea a fost “o manifestare a vointei poporului”, ea “este in
flagranta contradictie cu normele dreptului international”, dind indicatii –
caz unic in experienta diplomatica mondiala –sa fie imediat arestat ambasadorul
român la Petrograd Diamandi.
Intr-o telegrama trimisa
la 5 mai 1919 presedintelui Republicii Sovietice Ucrainene, Cristian Rakovski,
românul bulgar, care pina la 1918 in zeci de articole si cuvintari vorbise ca
Basarabia e pamint românesc, cotropit de Rusia tarista, Lenin il apostrofeaza
pentru abuzuri la Lugansk, condamnind intr-un fel si dorinta expansionista a
Ucrainei de a ataca si cuceri România. In aceeasi perioada Grigore Kotovski se
lauda plin de grandomanie ca daca n-ar fi existat disciplina militara ar fi
trecut de mult Nistrul cu cele citeva sute de cavaleristi ai sai ca sa
“elibereze” România de sub calciiul boierilor si mosierilor exploatatori
(Åíöèêëîïåäè÷eñêèé ñëîâàðü Ãðàíàò, Moscova 1927, pag. 218, in articolul despre
Gr. Kotovski, unde acesta e numit cu drag de autori, intre altele, “óãîëîâíûé
ãåðîé è áàíäèòñêèé áàòüêà”).
Lenin, care-si zicea in
anchete ca profesia sa ar fi cea de “scriitor” si care, deci, se considera
intelectual, va spune despre toata intelectualitatea rusa: reprezentantii
acesteia “…cred ca sint creierul natiunii. In
realitate, nu sint creierul, ci dejectiile ei («ãàâíî íàöèè») (pag.
393). El afirmase nu odata ca intelectualitatea trebuie lichidata, iar
literatura sa fie o anexa a partidului bolsevic: “problema literaturii trebuie
sa devina parte componenta a muncii de partid”. Despre L. Tolstoi va zice ca e
“mosier”, un idiot intru Hristos”, despre V. Korolenko: e “un felistin jalnic”,
despre M. Gorki, ca “mai crede in Tatuca Tarul”. La sugestia lui se ia decizia
ca elita intelectualitatii ruse sa fie expulzata peste hotare, iar
intelectualitatea ucraineana “sa fie deportata in zone indepartate ale RSFSR”
din Siberia. Cele mai cunoscute nume ale lumii culturale si stiintifice –
Saliapin, Bunin, Berdeaiev, Kandinsky, Chagal, Stravinski etc., etc., etc. isi
parasesc patria.
Partidul a decis si
soarta celor ramasi: el hotara cine si ce sa scrie, cine avea dreptul sa
publice, cine putea fi laudat sau criticat, cine – decorat, cui sa i se dea
onorarii grase etc. Si totul se facea in functie nu de talentul, ci de
servilismul artistului sau scriitorului. Se mai spunea ca V.I.Lenin “iubea
foarte mult teatrul”. Dar Lenin n-a fost niciodata la nici un spectacol. Au
fost cu Krupskaia de vreo 2-3 ori pe cind se aflau la Berna, in strainatate,
dar, marturiseste consoarta sa, “mergeam la teatru si plecam dupa primul act”.
Deci, acest om care n-a vazut la viata lui nici o piesa pina la capat va
propune dupa revolutie sa fie inchis Bolsoi Teatr – mindria Rusiei din toate
vremurile – cu indicatia stricta: “Se vor pastra doar citeva zeci de artisti la
Moscova si la Petrograd ca sa dea spectacole (ca dansatori si cintareti) pe
baza de autofinantare” in fata clasei muncitoare. In rest toti marii artisti
(inclusiv I. Saliapin) sint disponibilizati, ca inutili cauzei revolutiei.
Lenin, ca intelectual
care dispretuia intelectualii si ca scriitor care dispretuia scriitorii, stia:
cu cit nivelul intelectual al maselor va fi mai scazut, cu atit acestea vor
putea fi mai usor manipulate.
Lenin ii cere mereu lui
Dzerjinski liste cu intelectualii care constituiau un pericol pentru revolutie,
seful GPU incluzind in ele toata
elita societatii ruse. Listele contin: numele a mii de profesori ai
institutiilor superioare de invatamint, scriitori, artisti, medici, ingineri
etc. Toti acestia sint suiti cu sila in trenuri, vapoare si expulzati din tara.
Lenin a lichidat toate partidele din Rusia, instaurind dictatura unui
singur partid, cel bolsevic. Tot el creeaza CeKa, cu puteri nelimitate. CeKa
era stat in stat. Indicatiile erau urmatoarele: “Daca vedeti pe cineva destept, imbracat
cuviincios si care vorbeste corect ruseste –impuscati-l pe loc, pentru ca nu-i
de-al nostru”.
Biserica Ortodoxa Rusa
avea trecut pina nu demult (poate-l mai are si azi) numele lui Lenin in
calendarele sale, care era pomenit obligatoriu la slujbele de la 22 aprilie.
Dar n-a fost om care sa-l
fi urit cel mai mult pe Dumnezeu, caruia a si incercat intr-un fel dupa 1917
sa-i ia locul. I se laudase bolsevicului G. M. Krjijanovski ca inca in clasa a
cincea “mi-am smuls crucea de la git si am aruncat-o in lada de gunoi”. Ii
numea pe preoti “contrarevolutionari in sutane”. Cere de la CeKa rapoarte despre “reprimarea revolutionara a preotilor si a
altor functionari religiosi”; iar la 4 mai 1922 emite un decret oficial
care consfintea “pedeapsa cu moartea pentru preoti”. Indicatiile lui Lenin erau
clare: – cine purta haina preoteasca trebuia impuscat sau cel putin arestat. El
va scrie in 1922, intr-o scrisoare adresata Biroului Politic: “Cu cit va fi mai
mare numarul victimelor din rindul clericilor reactionari si burghezi, cu atit
mai bine”. Intr-o alta scrisoare din acelasi an va indica: “Cu cât impuscam mai multi preoti, cu atât mai bine”.
La 22 martie 1922 gaseste de cuviinta sa ceara la sedinta Biroului Politic
“arestarea sinodului si a patriarhului” Bisericii Ortodoxe. Patriotul Tihon e
arestat si va muri in curind pentru ca el “si banda lui se opun fatis preluarii
bunurilor bisericesti”. Sint confiscate raclele sfintilor rusi: Sf. Serghei din
Radonej, Sf. Barnabas din Vetluga etc., care sint dezbracate de aur si argint
si profanate, zeci de tone de aur si argint, diamante, obiecte de pret sint
rupte de pe icoane, scoase din biserici, topite si vindute in strainatate
pentru sprijinirea partidelor comuniste din diverse tari. Din 1918 pina in 1924
au fost impuscati “intre paisprezece si douazeci de mii de clerici si laici
activi” (la Volkogonov, pag. 411). Din cele 80 000 de biserici mai functionau
11 525. Prin decret a fost interzisa bataia de clopote
pe tot intinsul “tarii lui Ilici”.
Orasul Simbirsk, in care
se nascuse V. Lenin, avea in 1917 zeci de biserici, catedrale si manastiri. In
urmatorii ani toate cladirile de cult, intre care si biserica in care a fost
botezat Lenin, au fost aruncate in aer. Cimitirele au fost rase de buldozere,
in cimitirul Pokrovski a fost lasat neatins doar un mormânt, cel al lui Ilia
Nicolaevici Ulianov, tatal acestui monstru, caruia insa i-a fost distrusa
crucea, inlocuita cu un insemn bolsevic.
Tara avea nevoie de alta
religie si de alti dumnezei. Religie noua, in conceptia lui Lenin, urma sa fie
ideea comunist-bolsevica, iar noul dumnezeu era gata sa devina chiar el,
paranoicul din Simbirsk.
Se sustine, fals, ca
Lenin era de o “modestie legendara”. Dar inca in timpul vietii sale, atit el,
cit si confratii sai de la conducere, de cum au ajuns la Putere, botezau orase
cu numele lor, isi ridicau monumente, plateau scriitori care sa scrie carti
despre ei, pictori care sa le faca portrete, tot ei s-au mutat in apartamentele
tarilor din Kremlin, isi editau operele complete (unele nescrise) etc. In 1922
la ordinul lui V.I.Lenin, i se ridica statui “lui V.I.Lenin in orasele
Simbirsk, Jitomir, Iaroslav”, iar in anul urmator inca in vreo 30 de
localitati. De mentionat faptul ca “modestul” conducator pierdea zile intregi
ca sa pozeze armatei de sculptori care urmau sa-l imortalizeze. Inca in iulie
1918, la sugestia lui Lenin, academicianul Pokrovski prezentase Sovnarkomului
un raport in care cerea inaltarea “a cincizeci de monumente inchinate
activitatii revolutionare”. Pentru ca ridicarea statuiilor noilor lideri
intirzie, Lenin ii telegrafiaza lui Lunacearski: “Am ascultat raportul lui
Vinogradov despre busturi si monumente si sint profund indignat. Te admonestez
pentru neglijenta dumitale criminala. Sa-mi trimiti de urgenta lista
vinovatilor pentru a fi trimisi in judecata. Rusine sabotorilor si tilharilor”.
Vreo duzina de activisti, sculptori, pictori, arhitecti “sabotori”, care
intirziasera sa-i inalte statui au fost impuscati.
Pe urma a mers totul mai
bine: de “modestia” lui Lenin avea grija alt “mare modest” – I.V. Stalin, care
in 1924 a sugerat sanctificarea lui Lenin cu indicatia, ca “in fiecare
localitate din URSS sa fie inaltat cite un monument dedicat conducatorului
proletariatului mondial”. In 1990 in fosta URSS existau
peste 2.000.000 de monumente, statui, busturi amenajate dedicate lui
V.I. Lenin. Pentru edificarea acestora se platisera atitia bani citi ar fi fost
necesari pentru construirea a 2.000.000 de apartamente. Locuinte – pentru
aproape un sfert de tara.
Tot ce-a spus Lenin era
minciuna sfruntata. La 1 mai 1919 a declarat in fata multimii adunate in Piata
Rosie: “Cei mai multi dintre Dumneavoastra, cei care inca nu aveti
treizeci-treizeci si cinci de ani veti vedea inflorind comunismul”.
La Congresul al III -lea al tineretului comunist din 1921 preia
minciuna: “Generatia care are azi cincisprezece ani va trai peste 10 ani sau
douazeci intr-o societate comunista”. Hrusciov avea sa ne fixeze si el o data
pentru venirea comunismului pe pamint: 1981. Voronin ne zice, ca daca-l lasam
sa conduca tara inca 50 de ani, ne va arata si dinsul cum arata comunismul.
Baliverne ca toate balivernele! Or, comunistii stiu doar sa minta convingator.
Lenin a murit acum 80 de
ani.
Autopsia a dovedit ca moartea lui
Lenin a fost provocata de “o afectiune incurabila a vaselor sangvine”,
consecinta a unui sifilis netratat in tineretea “revolutionara”. Marele Sifilitic, cum i
se zicea la Zurich, era – cum au scris, intre primii revolutionari bulgari, cu
marturii care au fost reproduse acum citiva ani in presa de pe mapamond,
inclusiv in “Literatura si arta” – homosexual si in exilurile sale de la Razliv
sau Siberia n-o lua pe Nadejda Konstantinovna Krupskaia, ci pe “frumuselul”
Griska Zinoviev.
Scriitorul rus Ilia
Ehrenburg mentiona cu ironie: “E de ajuns sa te uiti la Krupskaia, ca sa-ti dai
seama ca pe Lenin nu l-au interesat femeile”. Dar poate s-a si casatorit cu
Krupskaia, tocmai pentru ca semana leit cu un barbat matahalos?!
Savantii sovietici au
creat dupa moartea lui Lenin un Institut special care sa-i studieze creierul.
(Institutul Creierului lui V.I.Lenin, condus de Vogt), desi creierul la moartea
lui in urma bolii era “cit o nuca”. Si nu prea
era ce studia.
Dar V.I.Lenin se tragea
dintr-o familie cu grave boli de creier, tatal sau isi pierduse facultatile
mintale in jurul virstei de 40 de ani. Se stie ca V.I.Lenin
a murit nebun: in ultimii ani de viata latra ca un ciine, in loc sa vorbeasca –
scheuna jalnic, uitase sa citeasca si sa scrie, medicul Kojevnikov la 11
martie 1923 nota in jurnalul sau ca maretul orator “spunea “nu” unde trebuia sa
spuna “da” si invers. Krupskaia e cea care il invata de la o vreme sa
vorbeasca. In 1923 deprinsese doar citeva cuvinte. Iata cuvintele cele mai
importante ale limbii pe care reusise sa le insuseasca
dupa luni de truda: “celula” (de inchisoare), “congres”, “taran”, “muncitor”,
“popor” si “revolutie”.
“Lenin a murit, dar fapta
lui este vie”, zic comunistii.
Atita timp cit faptele
unui degenerat vor fi “vii” si luate drept modele, cit schizofreniile lui
politice vor continua sa fie calauze pentru niste indivizi, care cred ca omul
poate fi fericit numai intr-o cazarma, iar marile lui crime vor fi calificate
drept “merite in fata istoriei”, pentru ca “orice crima in numele revolutiei
este morala”, (citata din V.I.Lenin), atita timp cit dintr-un om avid de singe
se va face un sfint infailibil, o icoana la care sa se inchine generatii, -
aceasta orbire evidenta nu poate fi decit o pedeapsa a lui Dumnezeu.
Iar comunistii de azi,
care se considera continuatorii lui Lenin, ar trebui sa poarte deopotriva
raspundere si pentru crimele lui. Care sint enorme.
Revolutiile comuniste au
toate ca una drept mobil banala invidie omeneasca: cei care n-au vor sa aiba ca
si cei care au, dar fara sa munceasca. Daca ar fi sa rezumam vastele invataturi
ale lui Lenin, acestea ar fi citeva:
Daca doresti sa ai ceva –
ucide-l pe cel care are acel ceva si acel ceva va fi al tau!
In numele viitorului
luminos – sa impuscam zece, o suta de milioane de oameni, “sa nu ne oprim
indiferent de numarul mortilor” (Lenin), chiar daca nu vor ramâne decit citeva
sute de mii, care merita cu adevarat sa fie fericite.
“Interesul maselor” poate
fi folosit doar in interes propriu. Impuscati masele, invocind interesele
maselor! Propovaduiti fara incetare ca statul trebuie sa fie condus de popor,
si conduceti-l in numele lui, fara sa mai consultati poporul!
Unui comunist totul ii
este permis. Orice ticalosie facuta de un comunist este morala, si orice
ticalos daca-i comunist este un erou. (Acestor idei Lenin le-a dat rostire la
Congresul Comsomolului din 1919: “Noi nu credem in moralitatea eterna si
consideram perimate toate povestile despre moralitate!”). Cit si intr-o
discutie cu bolsevicul Vladimir Voitinski, unde a precizat nevoia de ticalosi a
bolsevicilor: “Partidul nu este o scoala pentru doamne…
un ticalos poate sa fie exact omul de care avem nevoie, tocmai pentru ca
e ticalos”.
Toate metodele propuse de
Lenin pentru a schimba fata lumii sint metode teroriste. V.I.Lenin a fost parintele terorismului mondial. De-o
mie de ori mai periculos ca Ben-Ladin, Carlos “Sacalul” sau Igor Smirnov,
nepotul lui din flori.
Venirea lui V.I.Lenin la
putere in Rusia anului 1917 a insemnat un blestem pentru aceasta tara si pentru
tarile peste care acest vast imperiu s-a latit sau a venit in atingere. El a
aruncat dezvoltarea acestei tari, dar si a tarilor carora le-au fost impuse
ideile leniniste, cu o suta de ani inapoi. Timp, se pare, pentru unele popoare
irecuperabil.
Cit unii vor
incerca sa ne faca sa mai credem ca ideile lui Lenin ne pot face fericiti
vreodata, iar noi ii vom si crede – vom fi un popor condamnat, cu un destin
ratat, scos in afara istoriei de istoria insasi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Iti multumesc pentru comentariu!