Imigranţi din toate ţările, vă ordon treceţi Nădlacul şi cuceriţi
Occidentul!
Imigraţia ilegală din zonele non-UE (Africa,
Asia, Orientul Mijlociu) nu are ca destinaţie România, țară cancerizată
de corupţia regimului băsist. Imigranţii ilegali din aceste zone sunt disperați să ajungă în
statele dezvoltate ale Occidentului. Unele dintre aceste state membre UE sunt
cele care se opun pe faţă intrării noastre în Schengen. Cu Germania, über
alles, în fruntea listei. Teama burdihanelor îmbuibate din spaţiul comunitar (acolo unde cică am fi şi
noi membri cu drepturi depline) nu este generată de riscul unor eventuale de
valuri masive de imigranți din zone non-UE. Londra şi Berlinul se tem
cel mai tare de „sărăntocii” din UE: România şi Bulgaria.
Nu ni se reproşează că am fi incapabili
tehnologic să oprim eventuale afluxuri masive de imigranţi din Africa sau
Orientul Mijlociu. Ar fi fost şi culmea. Toate rapoartele tehnice privind
Schengen menţionează sisteme performante de supraveghere ale frontierelor
României. De pe urma contractelor de super-tehnologizare a frontierelor
româneşti – de peste un miliard de euro - companii occidentale au făcut un
frumos profit. Investiţia a fost făcută nu atât pentru securitatea statului
român, cât mai ales pentru a asigura securitatea occidentalilor.
Isteria de cetate asediată îi frisonează pe
germani şi pe britanici când vine vorba de cetăţenii europeni români şi
bulgari. Îi roade grija nu de „barbarii” din afara UE, ci de „sărăntocii” din
spaţiul comunitar. Pe „barbarii” din afara UE îi poți lua cu
împrumut o vreme, le poți tolera prezența în tabere cu
sârmă ghimpată, poți să îi pui la spălat wc-uri, să practice
meserii periculoase, când poliția comite abuzuri față de ei puțin îți pasă. Pentru
că nu dispun de drepturi înscrise într-un tratat de aderare, îi poți expulza când
vrei. Pe români și bulgari, nu. Riscul politic este mai mare,
întrucât cei de la Comisia Europeană stau cu pleoapa pe tine ca stat membru,
indiferent dacă ești contributor net sau nu la bugetul UE.
Marea Britanie și Germania se
tem că românii și bulgarii vor veni peste ei doar pentru a
beneficia de alocaţii sociale. Minciuna este imensă. Au statistici clare care
spun că românii au avut unul din cele mai mari coeficiente de integrare socială
și că sunt extrem de performanți în momentul în
care sunt lăsați să își practice
meseriile cunoscute, fără să le pună blocaje. Mult trâmbițata marjă de
infracționalitate înseamnă nimic pe lângă avantajele aduse
PIB-ului.
Problema este cu totul alta. Românii, bulgarii
și polonezii aduc
însă cu ei o problemă care îi deranjează pe mulți parteneri din
UE. Îi obligă să se adapteze la suflul nou al principiului liberei concurențe. Politicieni
conservatori din state UE au câștigat voturi și susținere pentru că
au întreținut în chip criminal mentalitatea de asistați sociali ai
propriilor lor electori. Au făcut din protejarea sistemelor lor de asigurări
sociale temă de manipulare electorală. Cum să le spună creștin-socialul
Hans-Peter Friedrich bavarezilor lui cu burdihanul plin de bere și cu metalitate
de skin-heads că lucrătorii românii, polonezii și bulgari se
dovedesc a fi uneori mai competitivi ca ei și că, fiind și ei cetățeni UE, au
aceleași drepturi ca ei la sistemul de asigurări sociale. Din punct de vedere politic, ar fi
sinucigaș
În timp ce scuipă pe est-europeni, Marea
Britanie oferă avantaje sociale musulmanilor poligami. În timp ce premierul
David Cameron vrea să stopeze venirea de instalatori polonezi, căpșunari români și castravețari bulgari,
guvernul britanic a mărit în acest an contribuțiile sociale pentru musulmanii care practică poligamia și care au mai
multe neveste și, implicit, mai mulți copii. Deși poligamia este
interzisă prin lege în Marea Britanie, regatul recunoaște indirect,
prin această măsură, dreptul celor care se declară de religie islamică de a avea mai multe neveste (uneori mai mult
de patru) și de a avea alocații de la stat
pentru ele și copiii lor.
Scandalul cu blocarea accesului la Schengen
descrie de fapt o dimensiune nouă care tinde să se configureze în Europa.
Principiul liberei circulații a mărfurilor, bunurilor și serviciilor
este ținut la loc de cinste de sclifositele cu pretenții din UE (Marea
Britanie, Germania, Olanda), pentru că le aduce avantaje economice. Este extrem
de avantajos să plaseze, fără taxe vamale, produse și servicii ale companiilor lor pe piețele din alte
state UE. Contribuția lor netă la bugetul UE înseamnă nimic pe
lângă profitul real – în termeni strict comerciali, dar și simbolici – pe
care îl au. Ipocrizia constă în a le lăsa permeabile frontierele interne în UE pentru
fluxurile comerciale care îți aduc profit, dar le închizi circulaţiei
libere a persoanelor.
Germania, Marea Britanie și Olanda au forțat în ultimii
ani să se schimbe regulile jocului Schengen în timpul derulării lui. În septembrie 2011, Comisia Europeană a inițiat o propunere
de modificare a Codului frontierelor Schengen. Acest lucru ar fi însemnat
reintroducerea în orice moment a controalelor la frontierele interne ale
statelor UE. Decizia urma să se facă pe baza unei propuneri a Comisiei susținută de o
majoritate calificată a experților din statele membre.
Practic, Marea Britanie, Germania și ale state
cereau ceva absolut incredibil. Să fie lăsate să își suspende
obligațiile asumate prin Tratatul de Aderare când apreciau ele că interese lor naționale sunt
afectate. Respectarea până la capăt a obligațiilor din
Tratatul UE rămâne pe seama restului prostimii din UE. Constatăm că nu corupția din România
sau eventuale «valuri masive» de muncitori români (profețiile mincinoase ale tabloidelor britanice) distrug
construcția UE, ci o periculoasă relativizare a unor
drepturi și obligații din Tratatul
UE chair de către primadonele din UE, atunci când au ele interesul.
Este difuzată deja concepția în interiorul
UE că spațiul comunitar va fi fiind el, teoretic, un spațiu al egalității între
drepturi între toate țările componente, dar, de facto, cei
puternici din UE se pot juca cum vor cu norme și legi și le pot
modifica din mers, potrivit intereselor lor. Pe de o parte, primadonele din UE cer pe la summituri mai multă uniune
economică și monetară, mai mult federalism, dar în
realitate practică un naționalism nedeclarat și un protecționism agresiv
absolut paralizante.
Ca atare, propun autorităților române să
joace și ele cartea relativizării normelor UE. Luăm un scenariu ipotetic și îl vindem prin
cancelariile occidentale drept unul foarte posibil. Ca și Marea Britanie
sau Germania, și România vrea să își apere
interesele naționale, dincolo de orice cerințe impuse de UE.
Când ne simțim afectați, aceste cerințe europene pot
fi suspendate. Când vine vorba de protejarea frontierelor noastre (trafic de
droguri, trafic de carne vie, imigranți care vor să
rămână pe teritoriul național), poliția de frontieră
din România să fie fără milă. Nmic din aceste forme de infracționalitate nu trebuie să aducă atingere
României. Eliminate fără cruțare. În schimb, când vin fluxuri masive de
imigranţi din Africa sau
Orientul Mijlociu, care vor să ia cu asalt Occidentul bogat, poliția de frontieră
din România să devină
extrem de tolerantă. Vama de la Giurgiu să redevină o nouă Lampedusa. Vajnicul
polițist de frontieră, umilit de declarațiile aberante
ale ministrului german de interne, să îi alinieze la frontieră pe toți amărâții lumii care
vor să ajungă în Germania sau
Marea Britanie și să spună: «Imigranţi din toate ţările, vă
ordon treceţi Nădlacul şi cuceriţi Occidentul!».
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Iti multumesc pentru comentariu!